Inici‎ > ‎Notícies‎ > ‎

Registre Civil públic, universal i gratuït

6 d’oct. 2015, 3:13 publicada per rpmartin@ccoo.cat   [ actualitzat el 6 d’oct. 2015, 3:13 ]

CCOO ha presentat els motius i el contingut de la iniciativa legislativa popular (ILP) d'àmbit estatal que promou en defensa del Registre Civil com a servei públic, universal i gratuït.

Han assistit a la roda de premsa Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i David Toribio, coordinador de l'Agrupació de Justícia de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
- Les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i David Toribio, coordinador de l'Agrupació de Justícia de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, efectuades el dimecres 25 de març del 2015.

25/03/2015